lørdag 16. oktober 2010

Bella ...

Her er Bella og hennes katteluke!
Den er suveren,for den er koblet opp mot hennes chip ,så bare hun kan komme og gå i den luka.
Et stort minus : nå kan jeg ikke følge med hva hun bærer med seg inn…sånn som levende og døde mus.!!!
Og det har vært noen episoder :(( Jeg rømmer rommet og huset , når hun gjør det - så da er mannen i huset god å ha i nærheten.Det var han ikke en søndag hun kom, glad og fornøyd , med en levende mus inn luka…..
Hun skulle jo bringe mat til husholdet?!Jeg rømte til soveromsavdelingen og lukket dørene mellom oss.
Åpnet en verandadør i håpet om at musa kom seg ut igjen,og ble så på soverommet i flere timer(hadde med håndarbeid)Tilbake på stua så og hørte jeg hverken katt eller mus.Hah,den fikset jeg greitt!
Dagen etter var mannen tilbake, og alt OK- trodde jeg.Plutselig begynte Bella å romstere bak et skap, og ganske riktig der gjemte musa seg! Vræl! Minuset med kattehold…

I forgot to show you the Cat Flap for Bella - our Cat..It is fab in that she can enter and leave as she likes ,and her chip is tuned in on the Flap so that only she can enter .But alas : she easily can bring dead and live mice through it too…..And she hasdone it,and there has been some episodes.
I am very frightened of mice,so I escape the premises.I spent a whole Sunday in my bed (with some stitcheries) as there was a mouse in my living room chased by Bella.My DH was out of town, and didn’t return until the next Day…So that’s one of the cons by having Cats!



2 kommentarer:

Liv Nora sa...

Jeg kunne aldri hatt katt, for jeg er livredd mus !!! Fryser ved tanken på mus i stua. Men du har mye annet fint i bloggen din da, nydelige arbeider.

Mavi. sa...

My cat scratches the door and open it. We have not made a flap. We would like you mice.
I love your work and I with great pleasure.
Greetings.
I use a translator.