torsdag 16. juli 2009

Margeritter og andre småting


Jeg sydde denne lysgrønne sommerlige utgaven av Margerittløperen til Ann,det ble 2 av den (som vanlig)

I did 2(as usual) of this Runner called "Marguerites" - and chose to do them in these

lovely japanes spring green color tones.


Dette nålebrevet er et mønster fra Rosalie Quinlan...

This needlecase is a Rosalie Quinlan design


Av to stitcherier som jeg hadde liggende, ble det puter..dette fordi stoffene som kom med de var veldig rosa.....Nå trenger jeg bare å finne et ordentlig hjem til dem!

From two of my many ready-maid stitcheries I have lying around,I made cushions.The fabrics I received with them were very pink..sooo I thought "Cushions".No I just need to find them a proper home!



Dette er en snedig veske til å frakte strykejernet i.Nedre del er veldig vattert med sånn varmeisolerende vatt ,mens øvre del ikke har vatt i det hele tatt.

Mønster fra /Pattern from Quickie Chicks.

This is a clever Bag to bring your Iron to class!The lower part of the Bag has heavy insulated batting to endure a hot iron - and the upper part has no batting at all!


14 kommentarer:

Mona sa...

Du har virkelig produsert i det siste. Margerittløperen var nydelig. Det samme med stitcheriene og den praktiske veska til strykjernet. God sommer videre.

Inger sa...

Kjempeflotte ting du har laget. Jeg ble litt interessert i det mønsteret til strykejernveska. Har Unni det i butikken? Ha en flott sommer.

Kludemutter sa...

Sikke en skøn løber ;)
Rigtig dejlige tind du har syet.

Yt.

Sølvis blog sa...

Nydelig margerittløper. Og så god ide med den strykejernveska da.

Mona sa...

Nydelig løper. Flotte ting du har sydd.

Grethe sa...

Nydelig løper - så flott quilting.
Stitcheryene var nydelige, du så mye fint du har laget.

LindaQuilt sa...

Du lager mye fint!
Margerittløperen var nydelig - gleder meg til en dag å skulle begynne på den selv. Mønsteret er kjøpt inn...

Det ligger en award til deg på min blogg!

God helg!

2ne sa...

Du har laget masse fint. Løperen er helt lekker og likte den vesken spesielt godt også. Ønsker deg en god helg

Merete sa...

Så mye flott, likte spesielt godt margeritt løperen i de fargene. Fortsatt god sommer!

Laila sa...

Du har mykje fint på bloggen din. Vart spesielt interessert i den praktiske veska til strykjernet. Har du funne mønsteret til den her til lands??

Anne-Grethe sa...

Falt for strykjernveska. Artig og praktisk syns jeg. Mye flott stitchery du har fått tid til i "sommervarmen".

Angelikas quilts and knits sa...

Det er nogle flotte ting du har syet !
Quiltehilsen
Angelika

QuilteMållika sa...

Lekker ble den, margerittløperen. Nydelige farger du har satt sammen!

Mosbøjenta sa...

Hei! Takk for koselig kommentar på bloggen min! Kjempefine puter du har laget av sticheriene! Jeg er ikke ferdig med den første av de enda, regner med at lysten kommer når kveldene blir mørkere. :-)