mandag 9. juni 2008

Sommerveske


Synes ikke dokker åsså at æ mangler en ny veske?Mmm,det va det æ tenkte...:))
Så her er en designet av Kari Renolen .!Sydd i to forskjellig linstoff og 2-3 forskjellige vanlige bomullsstoff.Den ble veeeldig stor,så dette er nok mer en torgveske..?Begynner å bli vant til å lese mønstrene hennes,men irriterer meg stadig over mangelfulle skjæreanvisninger og cm mål.
Ender alltid opp med for lite stoff av et eller annet til slutt !

Don't you agree that I am in desperate need of a new Tote ?
Mmm,thought so...
Soo,here's one designed by Kari Renolen.Made in 2 different linen colors ,and 2-3 different cottons.It is veery large,so rather a shopping Tote,this...

7 kommentarer:

Inger sa...

Virkelig stilig. Minner meg om de gammeldagse kurvveskene som var da jeg var liten. Flott Mathildeveske også. Ha ei fin uke.

Anne-Grethe sa...

Lekre vesker du har sydd. Regner med alle de andre er utslitte, så det var på tide med et par nye...hi-hi. Er akkurat ferdig med mine to første Mathilde-vesker.

Lappestua sa...

Klart du trenger ny veske! Må stadig sy nye jeg også :)
Det er en hærlig veske du har sydd!

toja sa...

Man får da aldri nok vesker! Flotte begge to! Ha en fortsatt god helg!

Oddbjørg sa...

Flotte vesker du har sydd! Godt å ha flere å velge mellom.

Rose Marie sa...

Wow .... love your bags!

LAPPEQURI sa...

Kjempe flott sommer vesker du har sydd:-)
Ha ei fin og kreativ uke:-))