onsdag 13. februar 2008

Høstputer...

Da er høstputene ferdige, og mannen i huset nektet å vente med å ta dem i bruk.
De var visstnok akkurat passe til å ha i sofaen for avislesning.
Og nå er jeg i full sving med å finne ut av hvordan jeg skal montere de tre broderiene fra Jordbærstedets Stichery klubb.Er ikke helt enig med stoffvalgene deres.......
Får se, kanskje finner jeg egne stoffer til noen av dem?
Jeg har dessuten noen rester etter påskesettet til Ann,som skal bli smale løpere.
Mmm,nok å ta fatt på!

These Pillows in muted colors are finished,and Hubby could not wait to place them on the Couch - perfect to place the Head on for some quality reading time...
Me, I am strugglig to find out how to finish some stitcheries from a Club I am attending.
I get 4 different fabrics along with each Stitchery ,and the rest is up to me...
Not always happy with their color choices though, might have to raid my stash!
And - I must piece something out of the leftovers from my Eastern runners .
Mmm, I have enough tasks ,thank you very much!

4 kommentarer:

Bente sa...

Flotte puter, helt mine farger :-))))

Sigrun sa...

Skjønner godt at mannen ville ta de ibruk med en gang, de er kjempelekre.

Gunn Torild sa...

De putene var nydelige farger i! God ide`å bruke noen rester til slikt! Hilsen Gunn Torild

Blåbærtua sa...

Kjempeflotte puter! Man kan virkelig lage mye fint av rester! God helg!