søndag 12. august 2007


Tuuusen takk,Anne Grethe for nominasjonen på listen din!
Håper jeg kan leve opp til dette etterhvert!
Skal jeg nominere noen ,må det bli noen av dem jeg ofte er innom:
Bente
Hun er et oppkomme av nye ideer ,og går slett ikke av veien for å prøve nye ting i lappeteknikkens verden!Har dere sett de flotte postkortene hun nå lager egne mønstre på?!
Hanne's Quilt Corner
Hanne og jeg deler interessen for tradisjonelle quilter og nå har hun også oppdaget stitchery..
veldig flink å holde oss informert om alle sine turer og innkjøp:))
Sølvi's blog
Sølvi har fått en voldsom energi i det siste,tro om det er fordi hun er ganske nygift?!
Vi er på en liste hvor vi skal gjøre ferdig 5 ting før den 10'ende måneden i år.
Og der kommer vi alle til kort...Tror hun er oppe i 14 ferdige så langt(fra mai!)
Hun oppdaterer stadig bloggen med nye ting hun holder på med.
---Og bilder fra alle byturene med quiltevenninner som kommer langveisfra for å oppleve Trondheims mange qultebutikker!
Monas quiltblog
Mona er en racer til å sy masse,jeg blir helt andpusten og får prestasjonsangst!
Men jeg må innom henne for å sjekke nesten hver dag...
Veeldig flink,og legg merke til stylingen når hun viser fram hva hun har sydd!!
Anne-Grethes quiltblog
-også Anne Grethe da...
Her må man også innom for å sjekke,. stadig noe nytt og lekkert der.
I det siste er hun blitt veldig flink å bruke opp alle stoffene på de prosjektene hun syr.
Hun syr gjerne noen grytelapper eller små punger ,liksom for å få det "tomt på bordet" ...
Ligger heller ikke noe tilbake for Mona når det gjelder stylingen av bildene:))
Har nok mye å lære der,ja!



Ingen kommentarer: